Tuesday, March 9, 2010

Manchester 2010

Salam..

Petang semalam saya dikejutkan dengan satu berita bahawa keluarga saya akan ke beijing pada pertengahan tahun ini..pemergian mereka ke sana adalah untuk urusan bercuti dan saya tidak dapat turut serta..saya berasa sedih..

Sejurus selepas itu,saya memaklumkan niat saya kepada ayah serta ibu yang hujung tahun ini insyaALLAH,saya akan ke Manchester iaitu di old Trafford..dan alhamdulillah,reaksi mereka begitu memeranjatkan saya...mereka mengizinkan saya pergi..alhamdulillah!!!

Mulai saat dan ketika ini,segala OT saya,saya akan simpan untuk merealisasikan impian saya ke sana..mudah2an dengan izinnya,saya dapat ke sana..saya memohon kepada sahabat2 yang membaca blog ini mendoakan agar impian saya untuk ke sana tercapai..

Wallahua'lam..

5 comments:

Shazrina said...

salam wrm.
sy shazrina, ye sy skrg di manchester. dan sdg dlm pengajian tahun ke2 di University of Manchester. oh awak nk dtg manchester ye? bile tu ye? inshaAllah sy boleh sediakn penempatan kt cni, kt sini ramai org msia. jd ttg penempatan xd masalah iA. dan utk ke OT dr uni sy x jauh sgt. blh naik bus. sy seorg ahli MCOT ( Malaysian Community Old Trafford) di sini, dan sudah menjadi tradisi kami student2 d manchester mengalu2kan kdtgn tetamu ke sini.

Afifi Hafiz said...

thanks..mcm manakah carenye saudari?

mimiette said...

Alhamdulillah ade org nk membantu ko.semoga segalanya berjalan lancar.aku akan sentiasa doakan semoga hajat ko dimakbulkan.ibu dgn ayh nk g beijing?bdua je ke btiga?

Afifi Hafiz said...

bertiga...maka,tinggal ar aku sorang2 di bumi kepala batas yang indah dan permai ini..hehe..

NazRio said...

duit nk p MU tu pakai duit OT ka duit Tuan Penasihat?hahaha... wallaehh...ada chikaro tunggu kat M.U..cayalah...