Tuesday, March 2, 2010

Sound Bites..

Salam...

Pertamanya,apa maksud Sound Bites itu? sape leh bantu?

Herm..pelik sungguh malam ni..komputer di umah tak mau hidup..barangkali masuk virus kot..saya ingin mengakses lagu yang ada dalam komputer tu untuk dipindah masuk dalam komputer riba saya ni..tapi tak pala...lusa,bawa saja ke kedai untuk diperbaiki..

Petang td,saya fikir nak pergi ke kedai moto untuk menghantar laporan polis berhubung kehilangan moto bagi urusan claim insurans..keluar pejabat pun awal pada hari ni,untuk menghantar bos ke sebuah kedai moto di perai..

Sejurus tiba diumah,saya baring2 sekejap..last2,saya tertido sampai jam 8PM..huuu..best giler..=) tak pala,insyaALLAH,hari jumaat saya akan cuba untuk selesaikan urusan claim2 ni..

InsyaALLAH,besok tengah hari saya akan ke KL..untuk menghadiri seminar penghayatan bahasa AL-Quran yang akan berlangsung pada hari Khamis..ada pembentangan kertas kerja dari tokoh2 ilmuwan islam yang hebat..saya berdoa semoga perjalanan besok mendapat keberkatan dari-Nya..Amin..

"Sesungguhnya,apa yang ada di dunia ini adalah milik-Nya..Nikmat yang ALLAH kurniakan kepada kita hanya pinjaman.." saya perlu ingat perkara ini sampai bila-bila..

Wallahua'lam..

No comments: