Tuesday, March 2, 2010

Tekanan dan Bosan

Salam..

Saya menggunakan komputer riba kawan untuk update blog saya ni kerana dia menggunakan broadband yang tiada kena mengena ngan line pejabat...sebab komputer/line di pejabat,mereka sekat untuk mengakses ke laman web blog..

Hari ini,saya berasa sangat tertekan dan bosan..huhu..saya jenuh memikirkan kenapa saya jadi begini..

Mungkin kerana susunan jadual untuk program lawatan kot..sebab bila nak susun jadual lawatan,kita mesti amik kira susunan tempat..dari mula lawatan tu,yang paling jauh sehinggala yang paling dekat dengan pejabat..herm..

Walaubagaimanapun,ini merupakan kerja yang harus dilakukan..

Satu lagi kemungkinan,mungkin hati tak senang kot..jadi saya pun amik sedikit masa untuk meluahkan dalam blog ini..bagi saya,elok juga ada blog..=) bleh luahkan masalah, pandangan dan pendapat secara peribadi dan insyaALLAH,blog ini takkan dihebahkan kepada public..Setakat ini,hanya awk sorang je yang tahu wujudnya blog yang merapu ni..=) tu pun ntah awk bace ke idak..hehe..saya yang SS..

haish,sambung keje,sambung keje..

Wallahua'lam..

Sekian...

No comments: