Saturday, April 10, 2010

Malam Yang Penuh Gelak Ketawa..

Salam..

Pada malam ni,saya berasa sungguh gembira..sebab saya dan kawan-kawan sewaktu sekolah lama duduk bersembang dan lepak2 di sebuah kedai tomyam di kepala batas..antara kawan2 yang hadir ialah naim,khairil syakirin,rodhi hamzah,zulhilmi anowat,abdul hadi dan akmal azhar..mereka semua boleh dikategorikan sebagai kawan2 terdekat dengan saya sewaktu zaman sekolah menengah dulu..

Kami banyak bercerita soal kenangan sewaktu di sekolah dahulu..antara cerita menarik ialah,kena rotan ngan cikgu,bermain bola dan lain2...sepanjang perbualan kami di situ,suasana menjadi riuh rendah dengan gelak ketawa...mmg seronok..ada satu cerita yang saya paling sukar dilupakan ialah cerita berkenaan sewaktu kelas hafazan..;) mmg menarik..

Saya sememangnya mengingati peristiwa yang berlaku di sekolah dahulu..terlalu indah..semoga apa berlaku pada masa lepas akan terus diingati..

Wallahua'lam..

No comments: