Sunday, April 18, 2010

18 April - Hari Yang penuh Kenangan..

Salam..



1. Saya pun tak tahu nak mula macam mana..

2. Hari ini, saya berasa sangat gelisah..puas saya fikir dari pagi tadi sesudah selesai program di pejabat, kenapa saya gelisah..sampai saja dirumah tengah hari tadi,saya keluar semula ke Jusco Bukit Mertajam..pun saya tak tau apa tujuan saya ke sana..Ibu saya tanya nak pergi mana, jawab saya, jalan-jalan...tu je..huh..

3. Buang masa sorang2 di KFC kat jusco tu,makan ayam 2 ketul,termenung 2 jam sambil layan lagu dengan menggunakan earphone sony baru..XB Bass Blaster..pastu tengok orang lalu-lalang..rileks...

3. Bila sampai di rumah sekitar jam 5.00PM, baru saya teringat sesuatu..hari ini adalah hari lahir seseorang yang saya ******** dulu...so,persoalan kenapa saya gelisah dah terjawab..dah 2 tahun masa itu berlalu..namun ia merupakan kenangan yang paling susah untuk saya lupakan..

4. Dikesempatan yang ada ni, saya ingin mengucapkan selamat hari lahir kepada beliau yang ke-24, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

5. Sekarang saya dah ok..alhamdulillah..

Sekian..



No comments: