Wednesday, August 11, 2010

My Pet...

Salam...

1. Saya nak perkenalkan binatang peliharaan saya..iaitu Sugar Glider...mmg cute binatang ni..;) saya beli sepasang...


Yang belah kiri tu,nama dia tamumu..dia ni pemalu sikit berbanding yang sebelah kanan tu..yang belah kanan tu, nama dia tamara...haha..rasanya tamara ni jantan..




Sugar Glider ni,makan epal tau...;)


2. Untuk makluman, Sugar Glider ni aktif pada waktu malam..manakala siang mereka akan tidur..kalau kamu semua tengok gamba yang keempat tu,ha,gambar tu ditangkap mase dia baru bangun dari tido..hahaha..
3. Sebenarnya da lame saya nak beli binatang ni,asyik bertangguh je..so,satu hari tu,(rasenye dah sebulan lebih dahla) saya teman member ke kedai binatang peliharaan, pastu tgk2 ada diorang ni 2 ekor tengah tido...geram akan kecomelan mereka,saya tanpa cakap banyak,saya terus beli..hehe
Sekian
Wallahua'lam...

No comments: