Tuesday, October 19, 2010

Nukilan Sebelum Tidur..

Salam..

1. Rasanya saya ingin berbicara sesuatu sebelum saya tidur.. entah mengapa saya berasa ingin mengemas kini blog saya pada malam ini setelah beberapa ketika, malas menguasai diri saya..=) bukan apa, saya rasa macam ada satu cubaan untuk ke arah negatif yang sedang saya lakukan sekarang.. saya cuba mengawalnya.. doakan semoga saya berjaya mengawalnya..insyaALLAH..

2. Minggu ini, saya akan mengikuti konvoi motosikal (berkuasa kecil) ke Pengkalan Hulu, Perak bagi meraikan anak-anak yatim di sana.. minggu ini merupakan minggu ketiga saya tiada di rumah bagi menyertai aktiviti anjuran pejabat dan sendirian berhad..=)

3. Oh ya, untuk makluman, Isnin yang lalu, saya telah pun memberikan keterangan di mahkamah berkenaan kes kehilangan motosikal saya sejak Februari lalu.. pertama kali dalam sejarah hidup saya berada di kamar dan berhadapan dengan peguam-peguam..satu pengalaman yang sangat berharga..=) alhamdulillah, kesemua soalan telah dijawab dengan baik..

4. Saya fikir, selepas saja bulan 10 ini, saya ingin berehat.. berehat dengan tenang.. =)

Sekian..

Wallahua'lam..

No comments: