Sunday, February 28, 2010

Ucapan Penghargaan Dan Terima Kasih

Salam..

Rasanya inilah kali pertama saya mempunyai blog sendiri..saya pun seolah2 seperti tidak percaya bahawa saya akan mempunyai blog n akan menulis sendiri..ini kerana selama ini saya hanya membaca dan meneliti blog org lain sahaja..

Jadi,saya ingin berkongsi cerita tentang bagaimana saya boleh mempunyai blog sendiri ni..=) sejak tahun 2007 lagi saya ini ingin menulis blog,tp entah mengapa hajat tu selalu je tertangguh n saya membiarkannya berlalu..tapi,malam td setelah saya membaca satu blog dari seseorang,saya jadi seronok n happy..semangat saya untuk menulis hadir semula secara tiba-tiba..

Setelah menerima pandangan dan nasihat serta dorongan dari tuan punya blog tersebut,maka saya terus membuat satu account..=) yang lebih seronok apabila perkataan "Namauuuu" ini dicadangkan oleh beliau..=) nice.. ditambah pula dengan seseorang itu merupakan follow saya yang pertama dan menurut beliau, inilah kali pertama beliau menjadi follower..cuba bayangkan hati saya ketika itu bagaimana..=) gembira bukan kepalang..mudah2an berkekalan..

InsyaALLAH,selepas ini,saya akan sentiasa update Blog ni jika tiada apa-apa masalah atau halangan..apa yang baik dan juga maklumat yang berguna akan saya masukkan dalam blog ni untuk tatapan..jadi, saya ingin merakamkan ucapan penghargaan dan terima kasih kepada "seseorang" itu kerana memberikan pandangan dan nasihat dalam memastikan wujudnya "namauuu blog" ini..

Sekian sahaja dulu untuk pagi ini..=) semoga ALLAH merahmati kamu wahai ******..(^-^)

No comments: