Tuesday, November 2, 2010

Dreams Comes True..Alhamdulillah..

Salam..

1. Alhamdulillah, buat pertama kali sepanjang saya berada di manchester, saya dapat menulis juga.. Saya ingin memanjatkan rasa syukur saya ke hadrat ALLAH kerana dengan izinnya dapat saya menjejakkan kaki ke bumi UK ini.. kepada Ayah dan Ibu,saya merakamkan setinggi penghargaan dan terima kasih diatas restu dan doa dan kata-kata semangat kepada saya..



2. Nanti saya akan upload gamba dari semasa ke semasa..=) Cuma,saya berasa sedikit terkilan kerana, pak lang saya iaitu Dulhisham bin Nordin telah kembali ke rahmatullah pada hari sabtu yang lalu..saya tak sempat nak melihat wajahnya buat kali terakhir.. Buat arwah Pak Lang, saya mendoakan semoga roh pak lang sentiasa dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman dan beramal soleh.. saya akan sentiasa mengingati senyum tawa pak lang, gurau senda pak lang yang bagi saya, tiada gantinya..

Sekian dahulu..

Wallahua'lam..


No comments: